Zajistíme seriózní centrum péče o vaše zákazníky
Potřebujete držet help desk a nemáte na to dostatečnou personální kapacitu? Chcete zajistit příjem a zpracování objednávek i mimo vaši pracovní dobu? Profesionální zpracování příchozích hovorů nebo chatu vám umožní rychle a efektivně jednat s Vašimi klienty.
V loňském roce jsme na našich linkách obsloužili 40 000 hovorů. Specializujeme se zejména na obsluhu zákaznických informačních linek včetně tzv. barevných linek. Dále zajišťujeme zákaznický servis v podobě technické podpory a další činnosti pasivního telemarketingu. Pracujeme s vaší telefonní linkou, e-mailem i chatem v jakémkoli jazyce.
V dojednané intervaly držíme pohotovost na vaší zákaznické lince. Garantujeme vám obsloužení hovorů do 3. zazvonění.
Vaši linku můžeme obsluhovat i 24 hodin denně, případně mimo provozní dobu zřídíme hlásku.
Dokážeme pro naše zákazníky zajistit také chat, nebo skloubit pasivní linku s chatem či e-mailem.
Budete mít přehled o obsloužených hovorech. Veškerou realizovanou agendu si můžete prohlížet v našem systému.
Jak obsluhujeme vaše příchozí hovory
Dopřejte si nejmodernější technologie nabízené call centrem AMAX pro interaktivní komunikaci s vašimi zákazníky:
- řazení hovorů do fronty, nastavení priorit
- oznámení při čekání ve frontě včetně sdělení pořadí ve frontě
- automatický hlasový systém (IVR) pro větvení hovorů
- záznamník s možností zasílání vzkazu do e-mailu
Naši spokojení zákazníci
Doplňkové služby
Školení
Nabízíme školení prodejních technik, zvládání námitek a zásady správné komunikace po telefonu.
Programování
Nenecháváme si své zkušenosti s vývojem a provozem CRM systému pro call centra pro sebe.
Marketingová databáze
Pomůžeme Vám zajistit kvalitní aktualizaci a ověřování dat databází.
Direct mailing
Neopomínáme na podporu kampaní pomocí personifikovaných dopisů, e-mailů a SMS.