Díky aktivnímu telemarketingu vám věcně a rychle zrealizujeme průzkum trhu a zjistíme obchodní potenciál
Zajímá vás veřejné mínění o trhu, na němž se pohybujete? Chcete se dozvědět názory na vaši činnost či produkt? Nejen to umí zjistit aktivní telemarketing. Vyhledání prodejního potenciálu nebo zpětná komunikace se stávajícími zákazníky neodmyslitelně patří do marketingových aktivit úspěšných firem.
V rámci aktivního telemarketingu jsme loni oslovili 1 000 000 subjektů a pro naše zákazníky provedli aktualizaci 200 000 firemních záznamů v jejich databázích. Odchozí hovory vedle průzkumu veřejného mínění také zjišťovaly index loajality k vašim službám a výrobkům nebo kontrolovaly doručení tiskovin a letáků.
Aktivní telemarketing vám na rozdíl od jiných druhů reklam poskytne okamžitou zpětnou vazbu. Vyznačuje se vysokou efektivitou při nízkých nákladech.
Platíte za tzv. uzavřené subjekty, což znamená, že jsme vám zajistili kompletně vyplněný dotazník nebo získali důvod, proč osoba odpovědět nemůže.
Tazatelé na našich linkách se pravidelně školí, proto dosahují nadprůměrné úspěšnosti při marketingových průzkumech.
Poradíme vám se sestavením otázek a kvalitním dotazníkem zjistíme přesně to, co potřebujete vědět.
Jak provádíme průzkum trhu
Hovory realizujeme nejen česky a slovensky, ale i v jiných jazycích. Naši operátoři mluví plynně také anglicky a německy. V případě dalších jazyků se vždy snažíme klientovi vyjít vstříc.
Naši spokojení zákazníci
Marcela Kolářová, PR manager
Petr Kotásek
Doplňkové služby
Školení
Nabízíme školení prodejních technik, zvládání námitek a zásady správné komunikace po telefonu.
Programování
Nenecháváme si své zkušenosti s vývojem a provozem CRM systému pro call centra pro sebe.
Marketingová databáze
Pomůžeme Vám zajistit kvalitní aktualizaci a ověřování dat databází.
Direct mailing
Neopomínáme na podporu telemarketingových kampaní pomocí personifikovaných dopisů, e-mailů a SMS.